mavikelebek3 Haftadayim 2 haftadır göğüsten su gibi akinti geliyor normal mi böyle bir şey yaşayan oldu mu
LavinsMom mavikelebek3 evet normal . İkinci gebeligim yine islaniyor gogusum . Ama oyle siril siril gelmiyor azicik islaniyor su gibi atletm bazen su oluyordu azicik o zaman fark etmistim
tanhc mavikelebek3 çoğu kişide olan bir durum. göğsünüzü sıkmayın ellemeyin uyarmayın kesinlikle. doktor öyle söylemişti. gayet normal demişti.
mavikelebek3 LavinsMom ben südyen de gördüm gece yatarken de atletim de falan da vardı çok tuhaf geldi ilk gebelik oldugu için endiselendim
LavinsMom mavikelebek3 evet normal 12 haftadan itibaren bazi gebeliklerde goruluyor. Hormonal bisey. Korkmayin.
LavinsMom mavikelebek3 yok canim onla alakasi bile yok.hem bu sut sayilmiyor. İlk sut dedikleri sari sivi gelirse de 6 aydan sonra geliyor o bile bisey yapmiyor. Bu sadece hormonlardan dolayi sivi