Sevim_Demir hayır hayır anlaşılıyor. Bende anlamam diye çok korktum ama o sancıyı tarif edemesemde anlaşılıyor normal kasılma ağrılardan farklı oluyor. Ve önemlisi şu mesela sancı geliyor ya en fazla 1 dakika içinde geçiyor rahatlıyorsun 5 dakika sonra yeniden geliyor mesela. Sancı aralıkları dakika olarak düzenliyse ve ağrı kısa süre de geçiyor rahatlıyorsanız ve bu döngü hep oluyorsa doğum ağrısıdır. Ama endişe etmeyin belli ediyor kendini.