10 gün önce sezeryan oldum dikiş yerim ilk gunler dümdüzdü sonra şişmeye ödem olmaya başladı doktora gittim normal enfeksiyon görünmüyor cilt altında sıvı birikmiş dedi iki gün geçti bugün sabah en uç kısmından akıntı boşaldı baya ayağıma kadar aktı. Ve hala az az akıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Drunla görüştüm yarın gideceğim ama panik oldum