Merhaba ben Kasım ayında Vefa hanımda sezaryen doğum yaptım. Zaten 9 ay boyunca hep ona gittim. Biraz yoğun biri ama ben çok memnun kaldım doğumdan çok korkuyordum çok rahatlattı beni çok ilgilendi 2 gün hastanede kaldım hep geldi yanıma kontrol etti. Hamileliğim sırasında da çok ilgilendi tiroitim varmış çok çok başındaymış o farkettti hemen dahiliyeye yönlendirdi önlemini almıştık. Ben tüm süreçten memnundum. Sadece bazı zamanlar çok yoğun olduğu için biraz hızlı hızlı ilgileniyordu.