deniz_95 Eceeeeemmm sezaryenden sonra doktorq sormuştum 2 ay sonra takabilirsin demişti. Ama her doktorun görüşü farklı olabiliyor. Sen kontrole gittiğinde sorman en iyisi.
Esma006 Eceeeeemmm beş gün önce bir arkadaşım yaptı kiyfetinin üstünden taktı çok sıkmadı çok da bol birakmadi ama doktoruna danış derim
Daisyy000 Eceeeeemmm 40ın çıktıktan sonra doktorun rahmini kontrol edecek. Eğer rahmin olması gereken noktaya indiyse o zaman takabilirsin. Erken takarsan rahim sarkmasına neden olabilir.
ikibebisannesii_45 Eceeeeemmm sezaryen sonrası ablamın doktoru en az 20 gün bekle demişti eğer acı ağrı olursa takma bekle biraz daha demişti. Sanırım bir aylıkken takmaya başladı
Girlmama Eceeeeemmm doktor kullan dedi mi? korse organ sarkmasi vs yapiyor ve ciddi sorunlara yol acabiliyor
Eceeeeemmm Girlmama hiç hatırlamıyorum o anın karmaşasıyla 40 çıktıktan sonra takmayı düşünüyordum bazıları geç kalırsın dediği için kafam karıştı