Wewe Merhaba yanıtını şimdi gördüm afedersin,34 hafta oldum Omurga ağrılarım yeni kesildi resmen Tüm hamileliğim ağrılarla geçti çok fazla acı çektim Tahminimden de çok Ama artık bebeğin aşağı inmesiyle geçti sanırım Sen nasılsın? Doğum şeklin planlandı mı Normal mi sezaryen mi?