İlk bebeğimi 9 haftalık kıza benziyor dedi 11 de kesinleşti
Yine aynı doktor ikinci bebeğimde 10 haftada erkek dedi detaylı ultrason da kesinleşti
Üçüncü beğeğimde doktor değiştirdim. İki secenek var ya kız ya erkek dedi. Ama konuşurken de agzından kaçırdı şimdi iki kız bir oğlanmı olacak diye. Koca profesör yanlış görmemiştir. Ama bize takılmış olma ihtimali de var.