Nur_kybs benimde temmuz sonu ağustos başı gözüküyor, ilk oğlumdan kıyafetin ne kadar çok olması gerektiğini tecrübe ettiğim için booollca kıyafet alacağım sadece. Özellikle yenidoğan dönemi inanılmaz kıyafet değişimi oluyor gün içerisinde. İlk 10 gün için uzun kollu zıbın almaya başladım yenidoğan, sonrası içinde 0-3 ay kısa kol-uzun kol karışık alıyorum, bahçemizde çok zaman geçiriyoruz, gün içerisinde kısa kollu giydirip akşam uzuna geçebilirim diye düşünüyorum. Alt içinde genellikle tayt tarzı aldım, ilk oğlumdan kalan patikli kıyafetler vardı, en çok ne kullandıysam onlardan alıyorum çünkü çoğu çöpe gitmek zorunda kalmıştı(kaka-kusmuk vakası fazla oluyor ilk ay😂). Bu arada benim oğlum 44cm 2550 doğmuştu ilk bi hafta prematüre kıyafetler giydi sonraki bir hafta yenidoğan giydi ve 2.haftasının sonunda 0-3 aya geçti yani normal boyutlarda doğan bir bebek ilk 1 hafta yenidoğan kıyafetlerini giyebilir büyüme hızı ilk ay çok fazla olduğu için tabi ki daha çok 0-3 ay kıyafet alın ama yenidoğan almayı ihmal etmeyin çünkü yenidoğan az giyecek diyip 2-3 parça alıp sonrasında alışveriş yapmak zorunda kalan çok gördüm bu platformda. Kıyafet için sayı veremem çünkü bi günde 7-8 kıyafet değiştirdiğim zamanlar çok olmuştu. Kıyafet dışında Müslin örtü alın 4-5 adet, ince penye battaniye alın 2ay sonrası için akşamları ihtiyacınız olabilir. Ağız-omuz mendillerinden bolca alın çok lazım oluyor sürekli de kirleniyor