Hgergy İki gündür sağ kasıkta bıçak saplanır gibi bir ağrı oluyor. Yumurtlama günlerini değerlendirdim. Adete 1 hafta var şuan. Kist değildir inşallah Böyle bir hamilelik belirtisi yaşayan oldu mu
arven000 Hgergy ben hamileyken yaşamıştım o ağrıyı. Hatta meme hassasiyeti vsvs tüm her şeyi reglde de yaşadım ama o ağrıyı sadece gebelikte yaşadım hiç unutmam yani olduğum yerde iki büklüm oluyodum 1 saniye içinde
Cnhavva Hgergy ben sag tarafimda dedigin agriyi hissettim hatta biraz daha siddetlense kitlencek gibi oldum daha once sag tarafimdan over kist ameliyati olmustum o yeniledi sandim ama bebek saga yerlesmis onun agrisiymis
anneolucam Hgergy bıçak saplanır gibi olmasada arada banada keskin bir ağrı saplanıyor bu bikaç ay daha bende olmuştu regl olmuştum ama bu ayda yaşıyorum aynısını ve biraz fazlası benimde reglime 1 hafta var
Dkyckbraaa-1 Benim yumurtlamadan sonra regl günüme kadar ağrım oldu. Enfeksiyondan şüphelendim çünkü akıntım devam ediyordu ama hamileymişim 🥰
tugbanayr Dkyckbraaa-1 merhaba yumurtlama takibi yapmadan denedik denediğimizden beri acayip kasık ve bel ağrım var belirti mi sizce🥺(adetime4-5 gün var
Hgergy Dkyckbraaa-1 7 8 gün geçti inşallah ben de hamileyimdir çok dua ediyorum. Peki ağrılarin regli ağrısı gibi mi yoksa benim tarif ettiğim şekilde aniden bıçak saplanır gibi keskin bir ağrı mi
ilaydagkk1 Hgergy canım benim 2 gün üst üste bıçak saplantıdı gibi oldu şimdi regl ağrısı gibi donuç bilmiyorum bakslım ne olacak 😂
Hgergy Nurbl inşallahhh ya. Zaten ilk defa oldu bu ağrı. O yüzden ilgimi çekti kist değildir de inşallah
ilaydagkk1 Hgergy amiinnn valla böyle bel ağrısını uzun sşreli yani en son ocak ayında kimyasalda yaşamıştım ama çarşamba kan verdiğimde 0.2 çıkmıştı bakalım
Hgergy arven000 maşallah İnşallah benim de hamilelikten dolayıdır 🤲 keskin bir ağrı ilk defa böyle birşey oluyor. İki gündür var Dediğiniz gibi iki büklüm ediyor bazen de
arven000 Hgergy ya benim sonu kötü bitti kalbi durdu bebeğimin ama sonuçta hamilelik belirtisiydi. Ama canım o aşırı keskin saniyelik ağrıle regl geçtikten sonraydı.
Hgergy arven000 benim de bir sonu kötü biten bir gebelik oldu Benim şuan reglime bir hafta var Kist midir o zaman sence 🥺