S-nur1 evet 2 ,kez kanama yaşadım biri 6. Haftada biri 9. Haftada oldu ikisinde de sebep bulunamadı o sıra çok dikkat ettim sürekli yatmaya çalıştım progestan fitil ve iğne kullandım kan sulandırıcıları bir kaç gün bırakıp tekrar başladım, şimdilik bir sorun yok ama yinede tabi kendimi çok yormuyorum yemek bulaşık vs harici pek birşey yapmıyorum hala süpürge vs eşim tutuyor öyle yani sizde dikkatli olun tüp bebek normal gebeliğe göre daha hassas oluyor