Nur_kybs o aylarda ben de öyleydim yürüyüş ama çok yüklenmeden iyi geliyordu ve bence her gebenin olmazsa olmazı uyku destek yastığı. Ben e bebekten almıştım vazgeçilmezim oldu gerçekten ondan olmasa geceler haram. Bazen direkt o yastıksız uyuduğum oluyor gece yarısı koşa koşa gidip getiriyorum. Böyle rahatlatan bişey yok ya hem karnın hem belin hem bacak aralarına öyle bi destek oluyor ki Allah akıl edenden razı olsun 😅 38. Haftadayım hala o olmadan uyuyamıyorum bel ağrılarım çok benim de