burcuyilmazzz38 Kızlar 37 haftalık hamileyim dün geceden beri sancı var acile gittim nst de sancı yok açılma da yok ama bana hâlâ ara ara vajinama sancı giriyo
Rumeysaozcann burcuyilmazzz38 bende aynı şeyi aynı haftada yaşadım enfeksiyondan ve ayaklarımı üşüttüğüm için oluyormuş