Kardelen222 canım yüksek çıkmış ölçüm cihazı al sabahları açlık 95 altı olması gerek toklukta 140 altında nasıl ölçmen gerektirini anlatır döktürün benim 234 çıktı ama insülin önermedi şimdilik diyetlen devam ediyorum ama endokrin doktorunan ilerliyorum doktorum oraya yönlendirdi diyetlen şimdilik düzene soktum çok nadır yükseliyor sadece tatlı hamur işi değil pirinç falan bunları ölçerek anlarsın hangisi şekerini kaldırdını mesela benim patates kaldırmıyor tam buğday ekmeği bile kaldırıyor benim sorunum açlık şekerim yüksek 95 hep üstünde dikkat etmen gerek ölçerek anlarsınız