kizlar 27+3deyim dun aksam itibariyle bi nefes darligi basladi ki zaten astim alerjim vardi yillardir ilac kullaniyorum bununla ilgili astimin nefes darligini bilen bilir ama bu onun gibi de degil sanki icime cektigim hava cigerime yetmiyomus gibi ve gecmek bilmedi, bebiskonun buyumesiyle organlarin sıkısıcagini biliyodum nefes darligina da hazirlikliydim ama bir sey konusurken nefes nefese kalmak durup solunlanmak ne bileyim var mi basina bu durumlar gelen cozumunu bulan anneler ve annisko adaylari