Elifayca12 36+1 olduk ama son 3 gündür hareketleri baya baya azaldı. Sadece günde 3 defa falan hissetmişimdir hareketlerini bugün de 1 kere hissettim. Ara ara karnım sertleşiyor falan ama tedirginim ister istemez normal midir sizce
Betulumcnmm Elifayca12 yine de bi acil kadın doğuma gidin bebek hareketleri azaldığında hemen gelin diyorlar doktorlar
Dnzg1 Elifayca12 aynı haftamız benimde öyle 3-4 gündür hareketleri çok az. Bence normal. Ama takip et 10 kere hissetsen yeterli. Hıçkırıyorsa da yeterli bence
baharhanimm Elifayca12 ben de yarın 36 haftalık olacağım benim de merak ettiğim bir konu bebeğim genel olarak günün belli bir saatinde çok fazla hareketlenip sonra genel olarak hareketsiz geçiren bir bebek ama anlam veremiyorum normal mi karnım da sertleşiyor bu ara
Esrafeyyat1 Benimki de aynı canım özellikle yorulunca hareket etmiyor gün içinde çok az hareketlerini hissediyorum son ay böyle olur galiba yerleri daraldığı için korkma bence ama çok için rahat etmiyorsa gidebilirsin