TlinTrkerKurt 19+2 haftalığım ama hiç oynamıyor kımıldama Yok neden normal mi bu birde oğlum olacak 😞
seon90 TlinTrkerKurt ben 22.haftada falan hissetmeye başladımilk bebeğinse hissetmemen çok normal.üzme sakın kendini ilk gebelikte geç hissedermişsin
DeryaKaragc TlinTrkerKurt hiç üzülme bebek daha küçük olduğu ve yeri olduğu için bele daha yakın yerlerde durabiliyormuş ve hareketleri hissetmeye biliyormuşsun ayrıca rem uykusu varmış bebeklerde ondanda hissedilmeye biliyormuş iyi düşün iyi olsun canım
Mirayyavuz TlinTrkerKurt daha erken ya neden canını sıkıyorsun benimde erkek 22-23ü buldu hissetmem üzülme canım takıntı yapmışsın
Eylem TlinTrkerKurt sen 22 sinden sonra gör birde annesi seni uyutmadgi günler olucak😍normal tabiki haftalarin ilerledikce rem uykusuna yaticak 1 gün oyniycak 2 gün oynamiycak hiç tedirgin olma hamilelign tadını cikar☺
gencoyku TlinTrkerKurt evet canim icini ferah tut sen ultrason kontrollerinde hersey yolundaysa sikinti yok kimseyide dinleme yahuu herkesin hamileligi baska millet moral bozma konusunda prof olmus 32. haftadayim icimi sisirdi millet bu günlere kolay gelmedim😂😉💙😘
seon90 TlinTrkerKurt hayır hayır.sen herkesin lafına bakarak kendinide bebeğinide üzme.bebeğin sağlıklıysa hiç üzme kendini illaki tekmesini hissediceksin canm bnm.sakın takma insanların laflarını kafana.sadece minnoş ilk olduğu için tekmeyi geç atmaya başlıcal
Yusufaras TlinTrkerKurt suan 32 haftalik hamileyim ilk bebegim ve oglum olucak bende 21 haftada hissetmeye basladim
07Tugce07 TlinTrkerKurt normal bence ben o zamanlar hiç hissedemiyordum bnmde erkek birde ilk gebelik
Almiram TlinTrkerKurt takma kafana canım bende 19+2 bide benim ikinci benimde erkek ama bende hissetmiyorum 😁
Pelindogan_21 TlinTrkerKurt Evet biraz az kalmış sanki haftasına göre 27 haftadaydim 1.200 benim geçen hafta doktor gitmiştim
Minikfasulye TlinTrkerKurt 21 in sonlarina dogru hissettim bende smdi ara ara hissedym bi gecen fun 5 dk durmadn hareket etti oncesi 2 gun hareket etmedydi smdi biraz grip gibiym bogazmdan yutkunamym 2 gundr gene hissetmym 22+4 deyiz kucuk olduklari icin kibirdasalarda fark etmiyoz yada yoruluyolar etmiyolae paniklemiyorum ve emin ol sanrm hissediyolar dinledk sira hareket etmiyolar
Kizannesiyim_123 TlinTrkerKurt canım sıkıntı yapma kndine söylenildiği kadarıyla erkek bebekler biraz tembel oluyor o konuda tabi kişiden kişiyede değişe biliyor
Bebegim Haftadan sonra hissetmezsen doktoruna söyle canım çok normal kimi 16da hisseder kimi 22de telaş yapma canım ultrasonda oynuyorsa sıkıntı yoktur olsa doktorun söylerdi sana kendini üzersen bebeğinide üzersin
Fatmnr Bende bu 2 3 gündür yavaş yavaş hissetmeye başladım. Şuan 21+4 günlük yani 21. Haftada yavaş yavaş hissetmeye başladım merak etme bende çok tedirgin oluyordum sende yavaş yavaş hissetmeye başlarsın
Oge TlinTrkerKurt ben 26. Haftada hissettim ama dr unuza söyleyin hissetmediğinizi kontrol etsin mutlaka