Kiloluyum şeker tüketmem fazla gebe de kalamıyorum bana insülin direncin ola bilir dediler zaten çok yorgunum şu hastalık hastalıklar mevzularından o kadar param yok artık doktorlara vermeye ,tedavi olmaya. İnsülin direnci olup hamile kalanlar varmı😔 doğal yolla geçermi çok yorgunum