Kelebek27_ Kızlar kullanmadığım takviye yok ama ben artık her saniye baygınlık geçiriyorum kollarımı kaldıramıyorum. Magnezyumdan mı oluyo yani günde 2 demirde kullanıyorum ama ayağa kalkamıyorum. Sizler nasılsınız
yacaco06 Kelebek27_ 33+2 hafta içi çalşyorum işe gitmem yetiyor iş yapmsam bile çok yoruluyorum🫠 evin içinde aktif olmaya çalşyorum ama zor yatmadan dinlenmeden iş yapamyorum normal artık heralde diye dğşündüm
Kelebek27_ yacaco06 ama ben yemek yapmaya bile kalkamıyorum dışardan söylüyoruz kaç gündür 😔 magnezyumdan şüpheleniyorum ama normaldir diyede düşünüyorum. Kafam kollarım ağır geliyo vücuduma sanki çok fazla
Kelebek27_ Nidazzyaaa benim geldiği zamanlar ayaklandığım işe koyulduğum zamanlar. Ama yatarken kalkmak bi zulüm vücudum kabul etmiyo. Yemek yapmaya bile kalkamıyorum bazen 😔 magnezyum fazla geliyo olabilir mi siz kullanıyo musunuz
yacaco06 Kelebek27_ ben 27. 28. Haftalarda öyleydim bi kontrole gitmek işe gidip gelmek yetiyordu seriliyordum direkt magnezyuma başladım 29da ondan beri daha iyiyim farkediyorum
Kelebek27_ yacaco06 öyle mi. Bende birkaç hafta önce magnezyum ekledik ondan sonra başladı gibi geldi. Kasları gevşetiyormuş ya. Uykuda yaptı çünkü o yüzden akşama çektim saatini öğlen al demişti doktorum nedense