AliBinnur Aygn ben daha 15 haftalığım açlık şekerim 104 çıkınca yükleme yaptılar açlık 99 1. Saat 185 2.saat 189 çıktı
Emine82 Bebegimm__ kız bebekte kuruluk olmuyor mu yani normal hamilelerden cildinin kuruduğunu duymamıştım
Bebegimm__ Emine82 yani evet benim ellerim falan o kadar kurudu ki acıyor yani arada o derece 3 gün önce öğrendim Oğlum oluyormus💙 erkek bebek cildi kurutur derler
Nursemomm Aygn bende sizin gibiyim resmen kış günü yaz sıcağı basıyor buz gibi sular içiyorum 😂 su konusunda korkamyın idral olan o zaten 7 8 litre içmediğin sürece sıkıntı olmaz su içmek iyidir
Asliemirpeker Bebegimm__ benim cildim kuruyorr yuzumde soyulmaya basladı. 11+2 yim erkektemi böyle canımmm aaasyyyy heyecan yaptımm 😙😙😙
Bebegimm__ Asliemirpeker yani evet benim ellerim falan o kadar kurudu ki acıyor yani arada o derece 3 gün önce öğrendim Oğlum oluyormus💙 erkek bebek cildi kurutur derler
Emine82 Asliemirpeker bende öyleydim şimdi 21 haftadayım her yerim kuru pullandı ve çatlak oluşacak diye endişe ediyorum
GMA Aygn 3-3.5 litre iciyorum Doktorum suyun cok faydali oldugunu ve icmeye davam et dedi 36 haftaliğiz hala su fazla iciyorum
AliBinnur Aygn açlık şekerinden dolayı şüphelendilerdi kuzum bide 85 kiloyum kiloda olunda hamile kalalı 2 kilo almışın
Cckgkc Bebegimm__ tezinizi çürütmek istemem ama bende aynı durumdayım inanılmaz kuruyor cildim ellerimin üstü yara olcak derece de kuru ama kız bebek bekliyoruz😂😂
Kelebek123 Aygn su içmek iyidir. Keşke ben de içebilsem zar zor yarım litre içebilirsem içiyorum işte..😣