Ryhnytm evet hiç belli olmuyor bazen doktorlar izine çıkıyor veya işleri çıkıyor ya da riskli durum oluyor Aksaray’da yaşıyorsanız devletten randevu almak devlette takipli olduğunuz çok değil Arada bi kaç defa Doğuma kadar gözükmekte fayda var çünkü ilerde gidince bi sıkıntı olduğunda devlettwkiler takip etmediği için önemsemeyip bak mak istetmiyorlar bakınca da kendileri takipli olmadığın için umursamayabilirler