oglussannesiiii reyhan03K 16. Haftada söylerim dedi devlet olduğu için bende diyorum tam 16. Hafta olduğu zaman gideyim
oglussannesiiii Eternal06 ya 16. Haftada gideyim diyorum cinsiyeti de o zaman söylerim dedi devlet hastanesi yani haftaya gitsem birşey olmaz dimi
reyhan03K oglussannesiiii yok aramadilar ikili tarama yapan doktor söyledi 15 gün sonra doktorunua sonuckari göster diye
reyhan03K oglussannesiiii anladım hayirli sonuçlar çıksın hepimizin de inşallah bende 15 gün sonra gidince ogerenecegim cinsiyeti
reyhan03K oglussannesiiii Rabbim gonlumuzdekini nasip etsin inşallah 🙏 benim 2 tane kızım var 3. Hamileyim Rabbim den erkek istiyorum inşallah nasip etsin
happyboy_ Bende geçen hafta Salı günü verdim 10-15 güne çıkıyor denildi İstanbul’a gittiğini söylediler kanın e nabız da gözükmüyor tahlil ama doktorun yaptığı işlemlerde test istenildiği yazıyor bu kadar uzun sürmesi normalmi Edirne’de yaşıyorum