Ebrueo Belli bir haftadan sonra bebeklerin sesleri duyduğu ve algıladığını okudum. Siz bebeğinizle konuşuyor musunuz? Bana hala çok gerçekçi gelmiyor bir türlü algılayamıyorum o yüzden sadece kısa bir iki cümle kurabiliyorum ona.
aybalasmom Ebrueo öğrendiğim günden beri konuşuyorum sabah uyandığımda gece uyumadan önce gün içinde muhakkak konuşurum. Evet daha küçük henüz dış dünyanın sesini duyamıyor ama ben hem kendimi alıştırmak için hem de güçlü bağ kurmak için konuşuyorum
dunnobeck Ebrueo Ben konuşuyorum ve tepki verdiğini düşünüyorum. 33.haftaya girmek üzereyiz. 3.trimester’da daha belirgin hareketleri oluyor seslere karşı
XBurcuburcu dunnobeck aay evet kesinlikle tepki veriyor 🥰😍sabah günaydınlaşıp tatlı sözler ve şarkı söylüyorum biraz danas edip enerji.yolluyorum sonra yine öğlen ve akşam aynı sekilde sesleniyorum konuşuyorum ve tepki veriyor hep benim ve babasının sesine coşuyor🤣🥰