Xiremmx şubatta çektirdim çok şükür sorun çıkmadı ama henüz gebelik olmadı malesef. Hsg çekildikten sonra 3-6 ay arası gebelik ihtimali artıyomuş okuduklarıma göre. Letu verdi doktor, bi kere kullandım. Bugün ikinci kez kullanmaya başlıcam. İnşallah en kısa zamanda nasip olur bize de 🌷