Balbebek Merhaba kızlar 18. Haftamdayım bazen sag sol kasık fark etmeksizin bi baskı oluyor ayakta tam doğrulamıyorum kasılıyo sankı oyle olunca uzanıp dınlenınce gecıyor neden oluyo olabılır bilgisi olan ya da bunu yaşayan var mı acaba