Kızlar dünde sordum kimse cevap yazmadı bu haftalarda sık sık büyük tuvaletinize çıkıyormuşsunuz ben sürekli sabah3-4 kere gündüze de ne yesem çıkıyorum bu normal mi metabolizma daha yavaş olması gerekmiyormu internette bu durum erken doğum belirtisi yazıyor ama tedirgin olmaya başladım siz bu haftada bu gibi durumlar yaşadınız mı