40+2 de normal doğum yaptım. Kilolu olduğu için ufak bir solunum sıkıntısı çekti yopun bakıma aldılar. Şuan iyi ama antibiyotik başladıkları için tedaviyi yarım bırakmıuorlarmış. Kucağım boş. Sütüm dopru gelmiyor kafayı yicem emziremedim daha oğlumu. Normalde sütü dolup taşan bir anneyim. 2 sene 2 oğlumu emzirdim. Nolur akıl verin 😭