Busetacir serra_62 normalde yağlı cildim yoktur ergenlikte de hiç sivilcem olmadı tek tük oldu. Bir anda sivilcelenmeye başladım zaten ovülasyon da takip etmiştim ama o hormon değişikliğini fark ettim hamile olabileceğimi düşünmüştüm. 4 5 ay sürekli yüzüm sivilcelendi sonrasında😂
Tgball serra_62 Adet belirtileri dışında extra bir durum yaşamadım. Göğüs şişmesi, karın ağrısı. Bir süre sonra da uzun süre araba yolculuğu yapmışım da araba tutmus gibi icim fena oluyordu. Tansiyon düşüklüğü gibi :)
5_erkek_annesi İlk 3 çocuğumu hatırlamıyorum 😁çok uzun yıllar oldu 4 numarada reglden önce çok idrara çıkıyordum anladım zaten planlı gebelikti 5 numarada reglden önce sürekli acıkma hissi mide ekşimesi ağizda metalik tat sıcak basması kasık ağrısı bunlar nolmuştu
Beyazem- Aslında birebir adet belirtilerinin aynısı, adetime yakın göğüslerim şişmeye başlıyordu, adet olacağım gün takrar sönüyordu, sönmedi bi türlü hamileymişim😅aynı adet ağrıları sürekli kasıklarım belim ağrıyordu,ekstra olarak çok uyku halim vardı..
Sdacbc Gögüs ağrım vardı benim de 11 gün geçmişti antibiyotik kullanıyodum anlamadım ben adet belirtilerine çok yakın gerçekten 2. Gebeliğim birde😆
Cicekbahcesi12 serra_62 hic belirtim yoktu canim sadece goguslerim sisti oda zaten her adet dönemimde olur. suan reglim 5 gunu gecti cok sukur pozitifim yorgunluk sabahlari kalktigimda bulanti ve ara ara sağ kasigimda karın guruldamasi gibi guruldama oluyor bu kadar 🌸