Selmagkk bence hiç stok yapmayın ilk gebeliğimde prima premium care yeni çıkmıştı üç aylık olana kadar bezini aldık ama pişik yaptı. Önce küçük bi paket istediğiniz bir markadan alın . Benimde oğluma daha önce molfix ve canbebe iyi geldiği için küçük molfix aldım iyi gelirse devam edeceğim