Kızlar selam. Reglimin 3. Gün gecikmesinde erken gebelik testi yaptım (pembe olan) çok çok silik bir çizgi çıktı ardından 2 test daha yaptım aynı şekilde silik çizgi çıktı. Daha sonra dün (4.gün gecikme) tekrar test yaptım silik çizgi çok daha azdı. Bugün tekrar test yaptım(mor olan) çizgi yine silik ve rengi beklediğim gibi koyulaşmamış hala hayalet çizgi gibi gözüküyor. Normal şartlarda artması gerekiyordu daha belirgin gözükmesi lazımda ama hala zar zor görülüyor. Test bozuktu desem 5 tane farklı markalarda yaptım hepsinde çizgiyi gördüm. Sizce kimyasal gebelik olabilir mi? Kimyasal gebelikte idrar testi ne kadar süre pozitif gözükür yaşayan varsa yazabilir mi? Kasım ayında düşük yaptım çok endişeliyim bu yüzden🙏🏻 Şuan kan verecek bir konumda değilim ama çokta merak ediyorum.

