Baby135_ Kızlar bat 13 yani bugün. 5 gün önce 78,5 değerle öğrendim, dün 292 çıktı beta sonucu yükselme var dedi doktorum. Ama ben çok korkuyorum sizler böyle bir durum yaşadınız mı neler oldu bu süreçte bilgi vererseniz çok sevinirim
halitefe Baby135_ ilk değeriniz gayet güzel ama artışınız az olmuş gibi sadece ama bekleyin bir hafta sonra keseyi görecek misiniz
Beyzanrcnp Baby135_ ben aşılamaula oldum o yüzden erken öğrendim iki günde bir beta verdim yükselmesine baktılar sonra keseyi gördük sonra bebeği sonra kalp atışı derken 18. Haftaya girdik bebeğimle için rahat olsun canım hiç korkma bu süreç biraz zor ama dişini sık sonra kalp atışını duyunca zaman nasıl geçiyor anlamazsın bende senin gibi buraya yazıyordum böyle mesajlar gelince rahatlıyordum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊
reyhan03K Bende adetten önce öğrendim ilk 175 sonra 465 yükseldi iki günde 2 katı artması lazım güzel bence sizinkide hayırlı sağlıklı bebek olsun
Eco111 Kahverengihisler çatlamadan 9 gün sonra kanda çıkar mı eğer 2 sinde çatlama gördüysem 11 inde kan vermiştim başka bi sebeple gebelik yok dediler kesin yok mudur
3nmber Adetime 5 gün kala evde idrar testi ile öğrendim kan vermedim hiç 1 hafta sonra direkt doktora gittim keseyi gördük
SuEr_Tu1512 Adetime 10 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim. 9 gün kala kan verdim 38 çıktı. Adetim geçtikten 1 gün sonra tekrar verdim 647 olmuştu. Şimdi 11.haftaya gircez🙏
mehraliim SuEr_Tu1512 adetten önce beta baktırdım düşmeZ dimi artışı çok güzeldi iki kattı bugün adet günüm
Queenhera Adetime 6 gün kala kandan beta 8 ile öğrendim, sonra 2 günde bir kan verip düzenli artış takip ettim. Şuan 32+2yiz 🌸
Tubiku Grimsi ben yurtdisindayim burada ilk hamileliğimde de bunda da hgc ölcmediler. İlk doktora sormuştum, o seni sadece strese sokar boşver demişti