Benim ilaçlardan miydi belirti miydi bilmiyorum ama belimin tam ortası agrimisti. Öyle regl ağrısı gibi değildi. Tup bebekte öncesinde kullanılan ilaçlar bile bunlara sebep olabileceği için ben de çok anlam yuklememistim. Göğüs ağrısı, kasık agrisi vs bunlar normal regl zamani da oluyordu ama o bel ağrısını ilk kez yaşamıştım. Pozitif sonucu hayırlısıyla ve sağlıkla alırsınız inşallah, Allah gönlünüze göre versin 🌸😇🤲🏻