İlk hamileliğimde nasıldı hatırlamıyorum. Adet oncesi ağrılar olmuştu ama farklıydı sanki. Adetten önce ağrım başlar, yumurtlama sonrası akıntım azalır ve değişir ve en garip olanı bir kaç aydır devam edem durum adet öncesi hafif vajinal kaşıntı oluyor başka zamanlarda olmuyor. Her ay bunları yaşayıp adet oluyorum. Benim merak ettiğim hamile kalınca bu belirtiler olmamalı mı yoksa adet öncesi gibi olmalı mı. İlkinde hiç belirti aramamıştımy o yüzden bilmiyorum.