Rafaelli selam kızlar, 38haftam bitdi sayılır ama daha tık yok bende, dogumu başlatacak kolay yöntemleri biliyormusunuz ? ben cinsel ilişki, ördek yürüyüşü birde hurmayı biliyorum ,siz neler yapıyorsunuz..?
Hazalperi Rafaelli ben aynı gün sık merdiven indim çıktım 2 saat yürüyüş yaptım hurma yedim sıcak duş aldım akşam cinsel ilişki yaşadık eşimle ama içeriye boşalması lazım. Gece doğum başladı
iskhilal Rafaelli yürüyüş, aksak yürüyüş,ilişki üçünü aynı akşam yaptım ertesi akşam suyum geldi doğumum oldu 39+4de😊
Merveasya78 Rafaelli hurma yemiştim ben bol bol, bide o gün baya temizlik yaptım. Dip köşe diyebilirim. Dedimki artık gel kızım, 38+1 de de geldi. Allah herkesi bir avaZda kurtarsın
tansugl37 Bugün yatak yeri değiştirdim evi sildim süpürdüm. Ağır kaldırdım hergün en az 2 saat yürüyorum. Sadece cinsel ilişki denemedim son 1 haftada o kozumuda kullanacağım. 39 haftaya yaklaştım bende ve artık çok sıkıldım. Yurtdışındayım doğum var diye annem geldi 10 gün oldu bende tık yok.
Sssuheda98 Ben 37+5teyim ben de bunları yapıyorum yavaş yavaş sonuçta 38olduk neredeyse diye düşünüyorum umarım gelir minik kızım kendi istediği zaman