Devlette öğretmenim. Doğum öncesi izne 32+0 da mı ayrılmam gerekiyor. Doktora o gün mü gitmeliyim yoksa 32+1 de mi? Özele hastaneye gidiyorum. İkisi de hafta içine denk geliyor zaten. Daha önce olmuyor sanırım değil mi? Yani 31+6 pazartesi hafta başlangıcı olur mu? Nasılsa araya yaz tatili girdiği için sonraya aktaramıyorum önceki izinlerini? Ama bir gün bile önce almak sonraki heyet raporunun gününün azalmasına neden olur mu? Yıllık belirli bir günü geçmemesi gerek sanırım o da.