Merhaba iş görememezlik raporu tam olarak ne oluyor? Bu raporu aldıktan sonra çalıştığım yer bana maaş yatırmayı kesip devlet günlük kazancımın üçte birini mi yatıracak? Yani şöyle benim çalışmamda sakınca yok kendimi iyi hissediyorum maaşım kesilsin azalsın da istemem o yüzden merak ettim. Ne yapmam gerekiyor? Çalışabilir raporu da varmış onu verince ne oluyor? Hem maaş hem doğum parası alamıyor muyuz? :)))