Melisalp a evet o markaya da baktım
İsmini tam söylerseniz gittiğimde tekrar bakayım çünkü bebek arabası benim için çok önemli
İleri düzeyde fıtık var yormayacak,sağlam,güvenilir bir araba arıyorum
Yorumlara bakıyorum herkes farklı marka önermiş,bende memnun kalanlardan tek tek bakıp fikir edinmek istiyorum.