10+3 teyim bugüne kadar hep sabah kusmaları yaşadım ama öğürtüden ibaretti ve genelde biraz su çıkardı. Bazen gün içinde ve gece de kusardım. Bu sabah ikinci kere kustum ve ikincisi sapsarı idrar gibiydi ve çıkarken de zehir çıkarır gibi oldum. Tadı çok fenaydı. İlk uyandığımda biraz da karnım ağrıyordu istenmeyen bir durum yoktur değil mi