Kızlar merhaba 26. Haftada şeker yüklemesi yaptırdım ve gebelik şekeri olduğunu öğrendim o zamandan beri diyet yapıyorum 2. Saat tokluğum biraz yüksek çıkmıştı sadece şu an 39. Haftadayım bebeğim kanalda bile değil bi kaç gündür sabahları şekerimi ölçtüğümde 70 in bile altında çıkıyor sorun teşkil eder mi bilemedim, artık son zamanlar olduğu için gün içinde kaçamaklarım oluyor ama tatlı bişey tüketirsem yanında süt yoğurt ayran mutlaka bu gruptan bişeyle tüketiyorum hemde abartarak yemiyorum zaten acaba bununla mı ilgilidir ?