Sindirella-94 Birbirimizi takip edelim hadi bugün adet günü aslında. Sabah uyandığımda kasikta batma ve çok afedersiniz vajinada da hafif igne batmasi var goguslerde hassasiyet hala devam ediyor sizde durumlar nasıl Bat bugün 🥰
Derennn700 Sindirella-94 benimde bat 13 kuzum inşallah mucizelerimiz bizimledir bende de hafif kasıkta ağrı var göğüs hassasiyetim var başkada bişey yok
Sindirella-94 Bugün de olmazsam test yapicam yarın adet gecikmeksizin 2 günü oluyor dimi benim gibi yarın yapacak olan var mı 😂🫶🏻
Snemrcan Ben adet günümden 3 gün önce kan testi yaptırdım 1,20 çıktı bu gün gecikmenin 7. Günü olsaydı kanda çıkardı dimi
Eco111 Bende 11 inde kan vermiştim beta da baktılar çatlama 2 sinde 9 gün sonrası oluyor adetime de 9 gün vardı bat20 gebelik yok dediler erken değildir dimi kan için sonradan hamilelik çıkar mı