Kızlar sata göre 6+6 günlük doktora gittim ilk muayeneye daha 4+5 günlük dedi. Geç döllenme olmuştur dedi gayet rahattı. Beta da adetim geciktiği ilm hafta 10 çıkmıştı, sonradan katlanarak arttı. Var mı böyle geç döllenme olayı yaşayan içim çok rahat değil