Doktorum kese yapisinia göre kız demişti. 15+3 cinsiyetini görerek erkek olduğunu söyledi 😊 yine gel bakalım 1 hafta sonra dedi ama yine değişir mi acaba 😊 sağlıkla gelsin 🙏 merak ediyorum aynı durumu yaşayan veya bu haftadan sonra cinsiyeti değişen varmı 🥰