Masalceylan burcuyilmazzz38 doğum sancısı belirli aralıklarla gelir gider özellikle belden kasiklara doğru iner ve en son düzenli geliyorsa doğuma gider zaten doğum sancısı değildir büyük ihtimalle
Aylakadin burcuyilmazzz38 merhaba rahatsız etmeyecek sıcaklıkta bir duş almanız sizi rahatlatır bende de oluyordu doktor normal demişti tabi yine de aralıklarını kontrol edin geçmezse
Aminemerve02 burcuyilmazzz38 aynısını şuan bende yaşıyorum 36+5 im. 36. Haftayla beraber bu tarz ağrı başladı. Erken olduğunu düşünüyorum korkuyorum 🤷🏼♀️