EsoMom_ ben gördüm henüz cinsiyeti belli değildi. Bebeğim doğuyor eve getiriyoruz odasına koyuyorum pusetiyle ve çıkıyorum odadan. Biraz zaman geçiyor benim bebek vardı diye aklıma geliyor hemen geçip emziriyorum. Bebeğimin varlığını unutuyordum rüyamda. Çok etkilendim ve vicdan azabı çektim bu rüya sebebiyle🥹 cinsiyetimiz kız bu arada