Kızlar bebeğimin koluna aşı yapıldı sağlık ocağında ve üstünden 3 ay geçmesine rağmen şişkinlik gitmedi ve hep ağlıyor kolu ağrıyor bugün bebegimindus yaparken patladı ama çok şişmişti ve sarı ithap geldi et parçası gibi şey ve çok ithap ve kan giti şuanda öyle ağlıyor kolu ağrıyor hastaneye goturum acaba yada sağlık ocağına gıdım pazartesi