elasevgi benimde kızım 2 ay 10 günlük doğum kilosu 4030, şuanki kilosu 5550 ağırlıklı olarak anne sütü alıyor ama mamada veriyorum. Benim kızımın doğum kilosuna göre çok iyi olduğunu söyledi doktor şuan ki kilosunu. Aslında kilo olarak aynıyız ama doğum kilosuyla kıyaslandığında çok fazla almış evet. Verdiğiniz öğünlerde mama cc side çok fazla. Benim ilk günler süt kanallarım tıkalı olduğu için hipp mamayı verdik ama çocuk içtikçe içmek istiyor doyurmuyor diye gözlemledik değiştirdik. Şuan sma veriyorum gayet memnunum. Acaba doymuyor mu verdiğiniz mamayla hangi mamayı kullanıyorsunuz.