Kızlar 35+4 olduk ve doktorum sezeryan öneriyor. Normalde iğne bile olmaktan çok korkan bir insanım nasıl doğum yapıcam bilmiyorum. Spinalde belden iğneden ve uyuşmayıp ilk kesiyi hissetmekten çok korkuyorum, genel anestezi olsam onda da sondayı falan uyutmadan takıyolarmıs ondan çok korkuyorum. Bu doğum korkusunu içimden bi türlü atamıyorum bana bir yol gösterin ne olur 😕