Hanımlar 23. Haftadayım 1 haftadır Ordan oraya gidiyoruz net bir şey söyleyen yok rahim ağzı kısalığı çıktı 4 gündür Progestan fitil sabah akşam ve 2 günde 1 de iğnesini kullanıyorum 2 gün önce 22 ölçüldü şuan hastanedeyim 17 ölçüldü ve ister istemez ağrılar arttı başına gelen var mı doktor nasıl bir süreç yaptı nasıl ilerledi beynim allak bullak