balkrc00 Perşembe günü doktor kontrolünde bebeğimin kalp atışının yavaş olduğunu söyledi doktorum adet tarihime göre 9 haftalık gebeyim ama 7 haftalik göründüğünü soyeldi doktorum üzerine kahverengi kanamam başladı bu düşük belirtisi midir yaşayan var mı
nurssmom balkrc00 tabiki düşük yapıyor olabilirsiniz ve öyle mi değil mi dr.a gitmediğiniz sürece bilemezsiniz
Slkmsncemile balkrc00 7 haftalık hamileyim benimde lekelenmem var ağrım yok ama doktorum kese küçük diyordu o yüzden enşeliyim ilaç da vermedi kanaman olursa başlarız ilaca dedi kahverengi lekelenmeyi söyledim kırmızıya dönmediği sürece sorun yok dedi bilmiyorum her doktor ayrı bişey söylüyor
balkrc00 nurssmom cuma günü gittim tekrar gittim dayanamayarak kalp atışını normal görüyorum dedi o ara gittiğimde pembe idi lekelenmem onu soyledim progesterona devam dedi ama kullanmama rağmen devam ediyor üzerine rengi değişti 😔
balkrc00 nurssmom çok aşıri bir kanama yok çok özür dileyerek peceteye sildikçe geliyro ve bel ağrım var pazartesi gel dedi doktorum sanki saatler geçmiyor
nurssmom balkrc00 evet çok iyi anlıyorum aynı yollardan geçmiş biri olarak , inşallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz. Dinlenmeye kesinlikle özen gösterin ve folik asitinizi saati saatine alın
balkrc00 Slkmsncemile öyle mi söyledi bende ilk gelen lekenme pembeydi onu söylediğim de oda çok önemsemedi ama binbir senaryo dönüyor kafamda
Slkmsncemile balkrc00 evet dediğiniz gibi peçeteye geliyor sadece anlattım böyle önemli değil dedi ama insan huzursuz oluyor birde bana 3 hafta süre verdi kese gelişimi için oda beni çok strese sokuyor ister istemez
balkrc00 Slkmsncemile elbette umarim görürsünüz ilk gittiğiniz anda 🤲 bizim kesede var bebekte kalp atışıda ama önce yavaş dedi sonraki gün normal dedi başka bı doktor öyle olunca herşeyi kötüye bağlıyoruz maalesef
Slkmsncemile balkrc00 geçen hafta bebişi gördüm kalp atışını duyduk ama kese küçük olduğu için riskli dedi doktor
balkrc00 Slkmsncemile inanın bitene kadar hep ve sürekli birşeyler aklınız yoruluyor ilk gebeliğimde de sürekli aklımı kurcalayan bisiler oluyordu rabbim hepimize kolaylık versin güzel haberler alalım inslalah