Kızlar 37 +3 üm geçen hafta hastaneye gitim acile 2 santim açıklık var denildi 2 saat yürüyüş yap açılma ilerlerse yatiş yapılır mış 4 hamileliğim bu arada açılmam olmadı eve döndüm, 3 gün önce nişanım geldi önce böyle toprak gibi katı birsey sonra sumuksu beyaz bi akıntının için de kanlı geldi Gece boyunca çok az az geldi ve biti 2 gün boyunca gelmedi Dogum başlar umuduyla bekledim adet sancısı gibi azar azar sancıların oluyor ama devamı gelmiyor diğer çocuklarımdada hiç kendi sancım olmadı hep suni sancıyla doğum yaptım dün hasteneye gitimde nişanım geldiğini hafif ayrılarım olduğunu söyledim muamele eden kadın eski doğumdan kalan açıklık var kim sana 2 santim dedi 2 hemşire ayrı bakıp söylemişti halbuki hiç birsey demeden ayrıldım bugün eşim içimiz rahat etsin tek gidelim dedi gitik 2 santım açıklık var gece 12 ye kadar yürü tkr muane olcaksın dediler şaştım kaldım eve gidicem dedim geçen haftada 2 santim dendi açılma olmadı dedim sen kendini bilirsin o zaman eve git dendi bu arada her gitiigim de başka doktor oluyor biri 36 hafta diyor diğer 37 açıkçası ama aklımda soru işaretleriyle dönüyorum 3 gün önce gelen nişanım bugün de kanlı sumuksu akıntıyla geldi günlük ped taktım onada. 3 4 damla halinde geldi 3 gün önce gelip biten şey şuan neden tekrar geldi anlamıyorum kan olduğu belli ama akıntıyla karışık geliyor :(