Ocak ayında idrar torbasından ameliyat oldum doktor o kadar ameliyat olmuşken daraltma ve estetik yapalım dedi okeyledim öncesinde biyopsi yapıldı temiz çıktı ultrason kan tahliller tamamlandı ve 20 ocakta ameliyata girdim sonrasında 20 gün boyunca kanama oldu sonuç ne ise derseniz bunca olana bitene 16 haftalık hamile olduğumu öğrendim ilk başta çok üzüldüm ama rabbbimin vardır bir bildiği dedim sorum şu ki çok fazla agrı kesici içtim ne gibi etkisi olur acaba birde tam olarak ne zaman hamile kaldıgımı anlayamadım